The becoming

heey!
Blev ingen skola för mig idag, är så otroligt förkyld och mandlarna dem är svullna och huvudet värker. Men har väll lite tur endå, för vi har nämligen friluftsdag och skulle åka till Falsterbo och promenera på en strand. VIlket jag inte tycker låter fullt så kul.. haha

Får hoppas på att jag blir bättre till i morgon iallafall, för då ska Marika tävla nere på ribban i Malmö Horseshow (tror det heter så). Ska ta med kamran och ta en massa fina foton, usch då betyder det att jag måste sitta och radera en massa bilder idag då haha.

Hade tänkt fixa en ny header här, den här är ju otroligt ful haha. Men har ju fortfarande inget speciellt bra program. Men ska försöka se om jag orklar fixa lite i paint, picnik och picasa idag. Helt enket upp till mitt lilla huvud, som inte vill sluta göra ont oavsett hur många ipren&alvedon man trycker i sig.

Aiia, hoppas ni får en fin dag ute i solen! /kells♥


Molly vid en elefantstaty när vi var på Bakken för ett tag sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0