Physical Attraction, Chemical Reaction

är hos mamma igen, ändrade planer..

Och sen blir jag lite sur också, för ett tag sen laddade jag ner massa one tree hill -avsnitt, fast sen blev jag så rädd i med den nya lagen som är mycket strängare med nerladdning, så jag slutade att ladda ner, och nu trodde jag äntligen att tv'n hade hunnit ifatt mig, men tydligen hade jag sett avsnitt 19 också haha. Jag som är så jävla sugen på att få reda på vad som händer..  OCH sen är det säsongstopp hörde jag? ahh, blir vansinnig haha :$

Aiia, ska försöka att skriva någon av mina svenskuppgifter nu hade jag tänkt.. Sen blir det iallafall Gossip Girl 19.00 :)

pusshay /kells♥


min söta syster Molly, från Johannas Konfirmation


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0