Freedom

ouf! har suttit ochj pluggat nu i typ en timme (såå mycket mer än vad jag klarar av), men har inte fått allt klart. Säger varje gång jag pluggar att jag ska göra klart alla svensk-arbeten, men blir aldrig så. Innan helgen är slut så ska all svenska vara klar, jag ska kunna allt till provet på måndag i arbetssätt&lärande, engelskboken ska vara utläst&glosorna skrivna och inlärda. Så, idag är väll målen att läsa hälften av boken, skriva klart en av svensk-arbetena, och plugga in lite av A&L-provet. Glosorna till engelskan har jag redan skrivit&har faktiskt läst en del också, har även pluggat lite på a&l men måste plugga mer idag haha. Känner att jag verkligen måste ge allt nu, så ska ta en liten tv-paus sen ska jag plugga så in i tusan.

blev en lite rörig text, så förstår om ni inte fattar ett dugg haha, men ni får ga det så bra o vi hörs i kväll! /kelly♥


som vanligt, är jag klädd i myyyskläder! thomas mff-tröja och snoopy shorts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0