Forever Young

Har planerat att sitta uppe hela natten idag. Thomas ska snart gå och köpa chips till mig (jupp fet som man är..), och sen blir det plugg hela natten lång. Ska renskriva min saga nu, och skriva ett bra slut på den. Sen ska jag läsa klart min bok och skriva ett poträtt av huvudkaraktären där, sen har jag två svenskuppgifter till som jag ska försöka hinna med. Och om jag fortfarande är pigg ska jag läsa lite ur engelskboken. Måste verkligen försöka göra det mesta av svenskan iallafall, kommer inte ha tid med det senare. Dem här tre½ veckorna som är kvar kommer va fyllda med prov och läxor, så det är ju en fördel om jag har svenskan klar nu och kan koncenterera mig på engelskan och alla proven.

skriver några rader lite senare /kelly♥


Jag och min barndomsbästis Stephanie när jag fyllde år
I bakgrunden har vi min storebror Johan haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0