090522

heyys!
Igår så var jag&hela gänget och kollade när Marika tävlade i Malmö HorseShow, på ribban. Det var soligt och hela dagen var riktig mysig. Lite tråkigt att det var så långt mellanrum mellan Marikas tävlingar, men äsh det var det värt! Först tävlade hon i Lätt B, där hon fick skitbra tid, och hon hade slutat som 2, men i slutet slår hon ner en sån dära, ja ni hästnördar vet, (hon får fyra fel), men det var bra jobbat endå(Y) Sen tävlade hon i Lätt A, en svårare klass, då hinderna är bredare och högre, 110cm! Och det är hennes 3 gång hon tävlar i den klassen, och min lilla älskling blev FEMMA! riktigt bra! ahhh vi blev alla sååååå glada :D haha


Marika&Singoalla


Alice&jag gick en liten runda under väntan, och då handlade vi mjuuukglass!
Och så klart, så fick jag en hemsk min hahah


Sen åkte jag, johanna&alice en bil, som typ åkte 40 grader åt alla håll?

Något sånt var det iallafall, ser dock inte så läskigt ut, men det var det haha.

Sen johanna, skrek som tusan och alice&jag dog av skratt haha,
faktiskt hela kön dog av skratt haha

tack för en fin dag tjajor! /kells♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0