What Have I Done to Deserve This?

Glömde helt bort greys, marika distrahera mig haha! Gick och mötte marika vid 7, sen gick vi hem tillo mig och kolla på american pie -the wedding. Tyckte den var bra faktiskt, älskar american pie haha, speciellt band camp&the naked mile haha. Iallafall så har Marika gått hem nu, men det e ju inte lönt att jag börjar se på greys nu, får väll se reprisen i helgen så avslöja nu inget! haha

Har ingen aning om vad jag ska göra nu, riktigt tråkigt har jag :/ men men hoppas ni har haft en bra dag! /kells♥


Kommentarer
Postat av: ` iѕαвeℓℓα - bloggkritik när den är som bäst.

Gå in på bloglovin, och längst ner så finns det en länk som heter ikoner och knappar, klicka där, sen skriver du in din bloggadress, där kan du välja massa olika ikoner.

Sen bara ta den koden och sätt in vart du vill i kodmallen där du vill ha den :)

2009-03-11 @ 21:59:44
URL: http://Http://szerafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0