Time Has Come Today

Snart är det desperate housewives på kanal 5. Och jag har inte ens kommit halvvägs i min saga, måste verkligen skriva.. Det blev ingen träning idag, har oturligtvis en tendens till att alltid skada mig. Nu i helgen när jag sov hos Marika, så skadade jag min tå, märkte inte det först men hade riktigt ont helt plötsligt. Har haft jätte ont i den sen dess, och ritkigt svullen är den också. Gör ont i typ hela min fot :/ Tror bara jag stukat den eller något, kanske borde gå till vårdcentralen? äschh, hatar sånt, så de får läka av sig själv. Antagligen är det ju ingenting endå..

 Men men, nu börjar dhw så ska bädda ner mig i sängen och sen blir det väll att skriva sagan&analysen i pauserna, wish me luck! /k♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0