Superstition

hejsan. har suttit här hemma hos mamma hela dagen, har försökt atts kriva mitt engelskatal.. jo jag vet skulle gjort det förra veckan men alice blev sjuk så har skjutit upp det till ja idag. Så på tisdag ska vi hålla vårt lilla tal, och jag känner på mig att det kommer gå åt skogen, hatar verkligen att prata inför hela klassen. Iallafall när man står där framför ahha, om jag hade suttit på min plats hade det varit chill :$ haha.

Men, nu 16.10 blir det greys anatomy. Missade ju det i onsdes så får se reprisen nu haha. Sen går jag nog hem till pappa igen :) Men vi hörs på måndag/tisdag! /kells♥




Kommentarer
Postat av: sofia

Jag såg då greys i onsdags, bra avsnitt! :D (inget ovanligt precis)

2009-03-15 @ 16:32:49
URL: http://chicflia.blogg.se/
Postat av: Maria

Hehe :) det går säkert bra kelly :D:D:D

2009-03-15 @ 19:26:28
URL: http://uglypsycho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0