Rhythm of Life

Hejsan, kom hem från stan för en stund sen. Handlade ju dock inget pga att jag inte har fått mina pengar än.. men hittade en massa fint så den 25 blir det direkt ut och handla massa haha! Maria däremot handlade en jätte fin kjol(Y)

Men vi hade riktigt kul haha, och som vanligt så såg vi triangelkillen, (en kille som jag,maria&marika träffade för jättelängesen och flippade med, sen efter det harmaria sett han överallt hon går, och när man e med henne ser man han alltid haha!). Tog som vanligt tyvärr inga foton, glömmer alltid bort att ta med mig kamra, plus att det är så jobbigt att konka på. Men ska försöka ta lite mer foton ibland.

Nu är jag helt slut, i mina knä (har haft problem med dem i ca 5 år nu, men det har blivit lite bättre faktiskt), men ska nog bara chilla lite vid msn & lyssna på musik, sen 21.00 blir det mitt älskade greys anatomy, och till det middag - avokado!

Hoppas ni haft en bra dag i värmen! /kells♥

Kommentarer
Postat av: Maria

ja herregud ,den killen ser jag över allt :O sjukt börja nästan tro att han följer efter mig eller något.

2009-03-19 @ 16:00:52
URL: http://uglypsycho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0