Much too Much

hääy!
Läste precis igenom det förra inlägget, märkte att det blev lite rörigt hoppas ni förstod endå. Var tvungen att stänga av datan så snabbt när jag skrivit det, eftersom att den började skriva av sig själv vilket är riktigt läskigt. Vet inte riktigt om det är något virus eller om det helt enkelt är någon som hackat in sig, ska iallafall fixa det så snart som möjligt.

Idag så ja, har det inte hänt något riktigt speciellt, har varit hemma hela dagen typ umgåtts med mina bröder, johan åkte hem idag så vi satt och nörda oss vid wii, supermario bilspelet innan han åkte haha. Sen vid halv 8 träffade jag omar, kom typ hem för en liten stund sen. Har ritkigt ont i min mage, vet nt varför haha ska nog ta och käka lite alvedon och se på film. OCH dricka massor med vatten ! hahah

aiia, ha det bra, pusshay! /kells♥


Columbus Short
- the love of my life! ( at least one of them hahaha)
Ni kan se han i bla. stomp the yard, this christmas & save the last dance 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0