It's the End of the World

Så, nu har det slutat. Alltså datan bara började skriva av sig själv, precis som om det var en person som var inloggad på msn ch snackade med en kompis. Kanske är det någon som använder mitt trådlösa internet? Och på något konstigt sätt kanske jag får upp det personen skriver?

Iallafall, så i skolan höll vi på att måla upp ett kök ju, och gud va kul vi hade! haha Dem flesta som gick förbi såg inte alls vad det var vi målade haha. Kanske berodde det på att vår spis och kylskåp var blå? haha men det blev helt okej, i morgon blir det väll till att fixa det sista :).

Nu ska jag egentligen snart iväg till träning, men jag tror inte jag ska träna idag.. mår ritkigt dåligt, ska nog gå och sova istället snart, sov faktiskt innan med haha fast bara typ en timme :$

Men vi får se hur det blir med det, skriver senare pusshay! /kells♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Okej! :) Jag bloggar bara typ och det ska jag väl försätta med resten av kvällen, ska dock se på Big Brother lite senare! :)



Kram

/linnéa

2009-03-10 @ 18:46:31
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0