Enough Is Enough (No More Tears)

hejsan, haft en bra dag? Min har varit ganska långtråkig haha, hade iförsig ganska kul nu i slutet då jag var med maria&marika :). Blev tyvärr inget pluggande idag, får försöka göra lite i morgon. Fast då ska jag iförsig träna så kommer väll skjuta upp det till på onsdag, vilket betyder att det blir dåligt resultat i gympaprovet som är på torsdag. ahh orkar inte bara..

Iallafall, nu ska jag nog bara lyssna på musik och snacka lite med kompisar på msn, sen blir det nog sängen&scrubs 23.00 på kanal 6 :) Borde nog egentligen städa på mitt rum, det ligger kläder exakt överallt och skolböcker och smink och hårspray och allt möjligt, nej gud nu får jag ångest över det med hahaha! aiia take care /kells♥


småsystrarna molly&nikita, dock väldigt dålig kvalite på bilden haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0