090331

hejsan!
Idag så var det en kort skoldag, endast 2 lektioner wiho. Och det har varit såå fint väder, så hoppas det bara blir varmare nu för jag vill ha sommar! 

Efter skolan stack jag hem till marika, där vi satt och plugga, congratz till oss alltså. Snacka om att vara körda på matteprovet på torsdag haha, äschh, well make it! vid 16.30 gick jag hem, sen var det middag vid 17.30 och efter det gick jag till min farfar, som fyllde 75 år idag! Blev ingen träning för mig, för har haft såå mycket att plugga idag, ska fortsätta nu snart, och sen så var jag ju på kalas hos min farfar.

Just nu är det dhw, men jag orkar knappt kolla på det. Ska ta och läsa första kapitlet i min svenskbok "Burpojken", en sann historia, som verkar riktigt bra. Kan skriva lite om den sen när jag läst klart den :) Sen får jag väll ta och plugga matte med, uschh.. aiia wish me luck, skriver kanske mer i kväll annars blir det i mrn efter stan med marika!

pusshay /kells♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0