090328

heyy!
Jag åkte aldrig till min pappa, precis när jag stängt datan så ringde min pappa och sa att mina småsyskon hade blivit sjuka, och jag har verkligen ingen lust att få feber och sånt dära, så vi får skjuta upp det ett tag.

Som ni märkt har jag inte orkat sätta på datan på hela dagen, är så otroligt trött faktiskt..  Har legat och tittat på film hela dagen typ haha, kollade först på Breakin' 2: Electric Boogaloo, som är fråm 1984. En dansfilm, som var helt okej väll. Ingen film jag skulle dött för, men den hade sina bra stunder. Film nummer 2 var Cadillac Records från 2008, och den tyckte jag var bra faktiskt. Det handlar om Chess Records, och artisterna som var där som tex. Etta James.  Bra skådespelare var där också, bla. min älskade Columbus Short haha, Beyonce, Cedric the Entertainer osv. Sen kollade jag på The curios case of Benjamin Button för andra gången haha. Fast sommnade en stund mitt i den haha.

21.25 blir det Keeping mum på kanal 4, och sen 03.25 blir det Homie Spumoni på kanal 5 haha :D

Aiia, hoppas ni har en liiite roligare lördag än jag har, pusshay! /kells♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0