090327

Hejsan!
Gör ett försök med att fortsätta skriva om igår haha.

Efter att vi simmat i 45 minuter smög vi in på äventyrsbadet och satt i bubbeeelpoolen, sen var det ju ett måste att åka rutchikanan haha. Vilka minnen man har från aqvakul alltså! Sen stack jag och marika och åt pommes på burger king :)

När jag sen kom hem la jag mig i soffan och kollade på slumdog millionaire, en ritkigt sjuklgit bra film! Så himmla värd att se alltså. Ritkigt sorglig med, tyckte jag. Och så jäkla gulliga barn som spelade dem, dog för dem haha.

Sen vid 4 fick jag ett sms av en vän, att träningen började redan klockan 6. Så då fick jag lite panik, och hoppade in i duschen haha. Luktade fortfarande klor efter aqvakul, trots att jag redan hade duschat en gång haha. Sen så stack jag till träningen vid halv 6. Inget kuligt väder inte.. snö & regn usch. Ge mig sommar?!

Sen gick jag hem och då skrev jag lite svenskuppgifter, sen var jag så trött och gick o la mig vid 12 haha.


Idag, så började dagen med dataprov, vilket gick helt okej. Kändes det som iallafall. Resten av dagen var riktigt seg, våra fredagar är så långa, och med dem allra tråkigaste lektionerna också. Tur att man har lite folk som förgyller ens dagar :)

Och nu är jag hemma, och chansade med att sätta på datan, trots att den är som den är..
Måste ta och städa hela mitt rum nu, här ser ut som, rena svinstian, kläder exakt överallt, skolböcker och skor liggandes över hela golvet. ah, får väll städa nu, sen pakca och dra hem till pappa.

Egentligen vill jag bara ta och sova.. aiia hoppas ni får en bra dag iallafall, och helg med för den delen! Kommer tyvärr inte kunna skriva förrens på tisdag/onsdag, när jag kommit hem till mamma igen. Sen bryss det ju på hur datan är också haha.

En sista sak bara, ni bara måste lyssna på Wayne Brady, han har en sååån otrolig röst! 

Oj vilket långt inlägg det blev haha!  men ha det bra /kells♥


mollantollan<3

Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

Tusen tack! :)

2009-03-27 @ 17:44:10
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/
Postat av: Kan Dee Drawings

hejsan igen! angående " du borde göra mer skuggningar i håret "



Det är just det som är grejjen och det unika i min stil. Jag älskar att lämna kvar rena, tomma, vita ytor i teckningen. Jag tycker det blir en ball effekt! Jag vill inte rita som alla andra och försöker ständigt utveckla en egen stil, en unik stil. Något som ingen annan sett eller gjort tidigare :)



Men tack för tipsen!



Kram!

2009-03-27 @ 17:49:32
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0