090325

hejsan!
Det gick skitbra idag på vårt sagotema, ritkigt kul hade vi ahha! Och barnen verkade också gilla det, vilket är good ju. Resten av skoldan var chill, hade lång rast och sen hade vi bara svenska tror jag? Fast fy vad kul vi hade på rasten, ritkigt busiga är vi :$ aahahhaha<3

När jag kom hem, så hade mamma hämtat ett paket åt mig. Lite kläder som jag beställt nu till sommaren, ska skicka till baka lite, men behåller det som är på bilden.Min favorit var ju lätt den klänningen till vänster, riktigt mysig var den, och ser mycket finare ut på. faktiskt! haha Sen de andra är typ bara lite linnen och toppar o sådära :)



Sen stack jag till stan lite snabbt med maria, handlade ett par jeansleggins, fast ville egentligen ha i mörkare färg fast det var slut där, så köpte dem ljusa. Får nog åka till entre nu nån dag snart och kolla om dem kanske har där. haha

Nu måste jag försöka skriva klart min saga, ska nog ner till netto först och handla åt min mamma. & tar nog med min söta lillasyster, som precis tog och gick runt i mina gammla klackskor hahaha.

       
(klicka på bilderna så blir den större)

ska stänga av datan nu, men skriver sen när sagan är klar, byebye /kells♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan söt :)



Hur är det med dig idag då? :D



Kram

/linnéa

2009-03-26 @ 12:29:13
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: Maria

riktigt söta bilder på molly :D

2009-03-26 @ 16:40:37
URL: http://uglypsycho.blogg.se/
Postat av: Lisa

Så finna kläder du hade beställt!:) så gullig lillasyster!:D

2009-03-26 @ 17:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0