090324

hejsan.
Gud alltså, jag satt och sommnade innan när jag skulle skriva min saga hahaha.. Vaknade för typ 10 minuter sen :$ Så är ritkigt trött nu, vet inte hur jag ska förklara, men ni vet när man sommnat på dan så är det så skönt liksom, fast när man väl vaknar så mår man såå illa :O! Det gör iallafall jag haha.

Lite synd att jag sommna, för har knappt skrivit på min saga, och analysen har jag inte ens börjat på än och båda två ska lämmnas in i morgon. Blir nog en väääldigt lång kväll för kelly. Vilket egentligen inte går, måste försöka lägga mig tidigt, ska vara i skolan redan vid halv 8 i morgon, vilket betyder att jag och marika måste gå vid 7. Herre jises!

Ska iallafall bli kul i morgon, det kommer runt 48 barn.. endå lite pirrigt! haha  Fast vi kommer ha så jävla kul och vår teater är endå bra haha! hoppas att barnen också tycker det, och om inte så ger väll kanelbullarna oss ett litet plus i kanten ahah.


vårt fina lilla kök haha!

Nu så ska jag försöka fortsätta skriva sagan, sen blir det middag, makaroner&falukorv. Tycker egentligen inte om korv.. men måste få i mig lite typ kött? haha 

skriver lite senare! pusshay /kells♥

Kommentarer
Postat av: Maria

jag asså har inte börjat på sagan än :O

2009-03-24 @ 19:43:33
URL: http://uglypsycho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0