090323

hejsan!
igår satt jag och läste någons blogg, där dem skrev om att dem fått böter av att ha foton som någon annan tagit i sin blogg osv. ( tror det var på kellys blogg) Så, då borde det vara förbjudet att ha bilder på kändisar från google o så med ju, drf kan det vara lite luckor i vissa av mina inlägg, där det varit bilder på tex kändisar. Så hädanefter blir det bara bilder som jag själv tagit :)

Idag så var det skola, hade muntligt prov med Robab, haha hade inte ens hunnit läsa igenom det, men det var inte så himmla svårt, fastän jag inte sa så mycket haha. Sen så hade vi ulla-lektion och sen bild, uff orkad everkligen inte med bilden idag haha.

Sen när jag kom hem skulle jag egentligen skriva klart min saga, och analys av en saga som ska lämmnas in på onsdag, men nej icke sa nicke.. jag fastnade vid one tree hill, säsong 6. alltså det sista avsnittet var sååå konstigt!

Vid halv 7 bakade jag och marika kanelbulalr, i stooora lass. skulle bli typ 50, men blev istället närmare 100 haha! Goda blev dem iallafall. Och nu mår jag riktigt illa, tur att jag hoppade över middagen haha.




Nu ska jag skriva klart receptet, som vi ska ha och dela ut på onsdag, efter vi gjort vår teater hehe :D

skriver nog inte mer ikväll, tyvärr så sov gott sen! pusshay /kells♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Dom kanelbullarna såg ju jävligt goda ut :O

2009-03-23 @ 23:01:00
URL: http://uglypsycho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0