090321 -Entre +Lazee

Hejsan!
Igår så var som sagt jag och några kompisar hemma hos maria och bakade, och fy vad kul vi hade haha! Det togs en hel del bilder också, men har inte hunnit lägga in dem än, kom hem vid 12 igår och gick raka vägen in till sängen. Jag var så himmla trött igår, efter att lisa&alice gått hem var det bara jag, maria och marika kvar. Så vi satte på filmen "juno" och låg på marias golv och tittade på den, och vem somnar om inte kellbella? haha. men tack för igår!<3

Idag så ska jag&marika sticka till det nya typ köpcentret, Entre. Riktigt kul ska det bli, det hade invigning den 19 tror jag, men vi väntade tills idag för då kommer ju Lazee :) Min lillebror och hans kompis ska nog också följa med hehe. Kamran får nog följa med idag också, men kommer inte lägga in förren antingen iikväll eller i morgon. Ska nämligen sova hos marika inatt så vet inte om det blir mer data idag haha.


kells lazee & marika

ahh, kommer ihåg denna dagen haha, bilden är från malmöfestivalen, och vi var ritkigt trötta.. haha Fast vi ville så gärna träffa lazee, så kabiru (hans manager&bästavän) fixa så vi fick träffa honom. Tur att man har lite kontakter haha. Tror tyvärr inte att vi kommer få träffa han idag, men man kan ju alltid hoppas haha.

Nu måste jag ta och sminka mig, sen sticker vi till entre vid 2, hoppas ni får en bra dag! /kells♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0