090317 - Back on track!

Hääy!
Är hemma hos mamma nu igen, så nu blir det vanligt bloggande igen. Äsch, det kanske inte är så många som bryr sig ens, men tycker det är skönt att få skriva av sig lite ibland, samt att jag har mycket mera koll på vad som hänt vilken dag osv haha. Glömmer ju och sånt dära ibland, blond ni vet hahah

Hur som helst, idag hade jag&alice vårt engelskatal om greys anatomy. Ja, det gick väll helt okej faktiskt haha. Har absolut ingen aning om vad jag ska göra just nu, men det blir fotbollsträning vid 7, så missar börjar av dhw :/. Men för er som är hemma, kanal 5, 21.00 :)

Har kommit in i den vevan nu igen, lever typ bara på mackor till både frukost&middag. Usch mår så illa av det, får försöka få i mig någon annan mat nu, inga mer mackor..

aiia, skriva nog lite senare, elelr så blir det kanske efter träningen, ha en bra dag! /kells♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0