090315

Hejsan!
Kom hem till mamma en stund, för måste fixa lite arbeten. Orkar verkligen inte plugga, men det behövs verkligen.. I fredes så var jag hemma hos marika en stund och nörda mig. Sen igår så kom maria hem till mig och nanna där. träävligt(Y) Måste verkligen fixa upp mitt liv nu, det är verkligen på tiden.

Nej nu ska jag plugga, ha en bra dag! /kells♥

Förresten, såg Sixteen Candles igår, typ en film från 1984 med bla.  Molly Ringwald & Anthony Michael Hall som också var med i The Breakfast Club. Jag tyckte filmen var riktigt bra, och gullig haha! Se den :)

Kommentarer
Postat av: Maria

aa trevligt :) filmen var riktigt gullig och bra :)

2009-03-15 @ 13:34:52
URL: http://uglypsycho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0