090311

heyy!
Idag så har jag absolut inget speciellt att skriva, är dock sååå desperat efter pengar! haha. Får nog ta tag i det här med att skaffa jobb snart.. I sommar blir det iallafall jobb, har 3 eventuella saker på g, så det blir nog bra :) Ah, längtar sååå mycket till sommaren nu, för då åker jag till kroatien i 2 veckor, så skönt. Får se om man kan övertala pappa att åka till london kanske? haha. Vill iallafall ha sol nu, så man inte går runt och ser ut som ett spöke hahaha..

Idag så ja, det händer nog inget speciellt, kl 21.00 sitter jag nog bänkad framför tv'n, för då är det nämligen greys anatomy haha. Får se om jag hittar på något med marika med och ska se om mamma vill hämta ut mitt paket med kläder heheh.

Aiia, nu har jag inget mer att säga faktiskt haha, skriver nog senare. pusshay! /kells♥


Kommentarer
Postat av: Marika

Att jag är bäst och inte du :D

2009-03-23 @ 14:18:29
URL: http://kkells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0