090309

häääy!
Idag så, ja det har varit en bra dag(y) Vaknade upp vid 7 eller halv 8 av en mardröm. hahaha kommer inte rikrigt ihåg den just nu, men det var någonting med att marika ville mörda mig haahahah. När jag vakna var jag ritkigt rädd hahaha, drömmar känns alltid helt verkliga och ahh dt känns helt äckligt :$, direkt när jag vanade skicka jag ett sms till marika: jag drömde att du skulle mörda mig ahahha. Sen somna jag om en halvtimme hahahha.

Idag så hade jag inviduellt val, bild. Och idag så skulle vi såklart använda oljefärger, och vem hade nt färg på armar och näsa om inte lilla kelly? haha Tycker egentligen det är ritkigt kul at rita, men kan absolut inte så dåp blir det lite tråkigare och lite långtradigt, speciellt eftersom att vår lektion egentligen slutar 15.30. Tur att vår lärare går att fjäska lite för så vi brukar få sluta tidigare haha.

Idag blir det att göra klart engelskan, alice är iförsig sjuk, så vi fåpr antagligen hålla vårt tal lite senare, men måste endå göra klart det idag utifall att jag får läsa min del i morgon haha. Senare blir det nog lite nördtime med marika :)



haha, typ sådära den första bilden jag och marika tog tillsammans! den 6 januari -07 hahaha :$
Men nu ska jag ta och nörda mig vid tv'n ha en bra dag :) /kells♥

Kommentarer
Postat av: Maria

herregud så söta :D::DDD

2009-03-09 @ 21:08:26
URL: http://uglypsycho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0