090308

godmorgon!
eller ja, kanske inte riktigt morgon, men har inte orkat sätta på datan innan haha. Har ritkigt ont i min mage, kommer nog bara vara hemma och se på tv, och skriva klart min engelska.. Har varit en såån seg helg alltså, nästa helg ska bli så mkt roligare hoppas jag.

Idag på kanal 3, 21.00, så kommer I robot - med will smith. Älskar den filmen, älskar nog alla filmer will är med i, av mina favorit skådespelare, verkligen en utav dem bästa! Jag ghar redan sett I robot såå många gånger, så jag ska nog se något annat, men vi får se :). Idag kommer också One Tree Hill på kanal 5, 18.05. Jag har ju alla 5 säsongerna, men dem visar säsong 6 på tv, men har missat alla dem första avsnitten, så ska nog ladda ner alla och se dem. Får se om jag gör det idag, har saknat oth iallafall haha!

ha det bra! /kells♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0