090307

heyy!
Igår så kom min bror hem, trääävligt(Y) Sen så kom mormor en stund, sen kom "farmor&farfar" (thomas föräldrar), och sen kom min lilla pärla :D haha. Vi hade ganska kul.. tittade på film, "hur man blir av med en kille på 10dagar" - älskar den! haha. Vi lekte på netto :$ hahaa och ja sånnadära tuffa saker ni vet haha. Vi var uppe till sådär halv 4 sen somnade vi haha.

Sen idag så gick vi upp och åt frukost, och tittade på the game plan :) Sen så gick marika för en stund sen så hoppa jag in i duschen haha. Och nu har jag ingeeen aning om vad jag ska göra. Måste verkligen börja skriva på mitt tal till engelskan.. aiia vi får se sen, pusshay! /kells♥


Kommentarer
Postat av: Maria

typ en länkt till bloglovin :P

2009-03-07 @ 14:46:54
URL: http://uglypsycho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0