090305

hejsan!
Måste bara börja med att berätta, att jag kommer nog inte skriva så mycket nu.. Tror att någon typ har hackat sig in i min data eller något, för vi har nog öppen nätverk eller så, och den här personen har börjat skriva en massa saker som gör mig ritkigt rädd. bara tanken på att det är någon här i närheten gör mig riktigt rädd, med tanke på att det personen skriver är väldigt ehm äckligt. iallfall det är orsaken ifalljag inte skriver så ofta.

Idag hade jag ju som sagt gympaprov, det gick nog helt okej, hoppas iallafall på det haha. Sen så har det inte hänt något mer speciellt idag, vanlig skoldag bara :) Men senare vid 7 så blir det träning, wish me luck haha!

aiia, nu ska jag nog se på tv, eller kanske skriva lite på mitt tal till engelskan? ska nämligen kunna det typ utantill på tisdag haha. Ha en bra dag iallafall :) /kells♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0