090303

hejsan!
Idag så har det varit skola, från 08.15 till 13.10, alltid lika kul :$ haha. Imorgon har vi studiedag, men blir bara slapp&träning, och plugg idag. Får se vad som händer i morgon..

Är riktigt trött idag, höll på att somna innan när jag låg och tittade på the boy in the striped pyjamas. Jag tyckte den var riktigt hemsk, det handlar om en tysk familj, typ under den tiden med nazister o sådära. Tycker det är riktigt hemskt, man får följa en liten pojke, vars pappa är soldat, och hans familj flyttar ut på landet, nära ett läger. Pojken vet ingenting om vad hans pappa egentligen gör, han tror att hans pappa gör bra saker, saker som kommer förbättra deras land. Tycker verkligen ni borde se den, bara tanken på hur det var på den tiden är hemsk.



Nu ska jag iallafall titta på tv tror jag, sen blir det träning vid 7 skriver nog igen innan dess :) /kells♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0