090302

heyy!
Idag så började jag 10, riktigt skönt haha. Fast det är ett ritkigt pissväder vilket däremot inte alls är kul, vill ju ha sommar nu, eller åtminstonde vår. Iallafall, slutade 12.20 för vår bildlektion var inställd. Kändes lite onödigt att komma dit idag fatkiskt, började med prov vilket bara gick sådär haha och sen hade vi lunch och sen en lektion där vi fick sitta i rasthallen och arbeta med vårt grupparbete. Vilket betyder att vår grupp bara att och snacka hahaha.

Efter skolan gick jag hem till pappa och packade och sånt, sen gick hem till mamma. (är här till den 12 nu) Sedan stack jag och mamma till mobilia vid 2, handlade en söt liten beige klänning på mq. lägger kanske upp bild på den sen, vet inte ritkigt om jag ska behålla den än haha. men söt är den :)

Nu vet jag inte vad som händer, borde egentligen börja plugga till gympaprovet som är på torsdag, men lär väll inte börja förrens dagen innan eller något, och ska ha redovisning i engelskan också, nästa tisdag. Borde börja skriva där med.. ska nämligen hålla ett tal i typ 5 minuter. Inte så mycket kanske, men hatar att stå framför hela klassen hahaha (a) hade varit bättre om man fick sitta på sin plats :$

Men nu ska jag fortsätta att nörda mig vid msn :D ha det bra! /kells♥


   


    
Några bilder från när jag&nikita var ute och lekte :) (klicka på de små bilderna så blir de större)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0