090301

hejsan!
igår så var jage nsam hemma hos min pappa, så marika kom o ja vi hade ritkigt kul i början. fast det slutade med att hon låg o sov vid halv 10 och jag fick sitta uppe helt själv :/ haha. Hände en del andra tradiga saker med, men det är sånt som händer antar jag.. fast början av kvällen var ritkigt rolig :)<3

Nu har jag gått hem till mamma, ska plugga till ett prov i morgon, arbetssätt&lärande. kommer verkligen få ig, har inte ens öppnat boken än, och dety är jätte många sidor, uff. prkar inte med någonting idag vill bara gå tillbaka till sängen..

Efter jag pluggat lite blir det hem till pappa igen & ännu mera pluggande, kommer hem till mamma i morgon igen :) ha en bra dag, för det lär jag verkligen inte ha! /kells♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0