Sylvester Stallone

hey!
Var och tittade på min bros hus för några timmar sen, riktigt mysigt :) Och sen har den tönten köpt en moppe nu också, för att "komma snabbare till stan" sa han haha. Aiia, var kul att träffa han iallafall, inte varje dag man gör det nuförtiden. Sen jag kom hem, typ vid halv 7 så har jag bara kollat på tv, skrivit lite instuderingsfrågor till imorgon osådära haha. Ska nog sätta på Rocky sen när Bones är slut. Har dem fem första Rocky filmerna, får köpa den sista också fan haha! Älskar verkligen rocky :$, såg på den inatt, fast somnade mitt i den haha. Det är ju huvudrollen själv, Sylvester Stallone som skrivit filmen :) loooove it..

aiia, nu ska jag se Bones igen, pusshay /kells♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0