Scarred

hay igen!
Har suttit och tittat på tv ett tag, såg en film på trean, faktiskt ganska bra :) Sen nu tittar jag på mtv, scarred. Alltså, det är riktigt sjukt! Folk som har gjort saker, tillexempel en kille skulle åka skateboard nerför en skithög trappa, men han trillade av och landade på foten och benet vred sig, och stack ut genom foten, och det kom blod oh gud, jag hade dött om något sånt hänt mig haha. Riktigt hemskt är det programmet, fast man kan inte sluta kolla, det är liksom spännande haha.

Egentligen borde jag nog sova, men kan inte somna nu, ska nog tvätta bort sminket och borsta tänderna och byta om sen när dt programmet slutat. Måste försöka somna i tid, skönt att man iallafall börjar 10 i morgon :)

Nu börjar det igen, så ha det bra, och sov gott pusshay! /kells♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0