Racing like a pro

hejsan!
Jag vet, är jätte dålig på att uppdatera, men helt ärligt så orkar jag inte haha.
På torsdag börjar skolan, och då lär det bli massvis med plugg, och tiden som blir över
kommer ägnas med kompisarna, så lär nog bara skriva ibland.

Men, igår till idag sov jag hos marika, lika kul som alltid :) förutom sovandet,
gud vi la oss kanske vid halv 2, och vaknade typ hundra gånger, fy vad dåligt vi sov hahah

Senare vid halv 12 stack jag till baltiskan och kolla på skånecupen, och sen till staffanstorp och kolla
på final för bko p95. sen stack jag hem till mammi, och har precis kollat på två avsnitt av oth haha(A)

Imorgon blir det nog stan med maria&marika :)
Nu ska jag nörda mig lite vid bdb, sen blir dt nog oth igen haha, ha det bra! /kells♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0