malmö redhawks

Var och kollade på ishockey på den nya arenan med min farbror, bror och låtsas mamma. det var malmö mot björklund eller något sånt haha. Mif ledde med 3-1 men i slutet vann björklund med 4-3 :/ Jag är mer en fotbollsmänniska, kan absolut ingenting om ishockey haha, men det var kul att se den nya arnena, som verklige var stor, och att kolla på en match :) Synd bara att mif har förlorat typ alla sina matcher.

På den senaste tiden, har jag inte gått på någonting, började spela fotboll, men det blev bara sådär 1-2 månader, vilket var lite tråkigt. Men det var mkt för att det blev strul med tränaren, och sen blev det liksom inte av igen. Har tänk mycket på att börja dansa igen, sist jag gick, var det med marika i aktiv ungdoms uppträdargrupp absolutely. Men vi trivdes inte där, så vi slutade. Sen efter det har jag inte börjat igen, men jag är verkligen sugen. Men jag har liksom inget mod till att börja själv, så försöker få någon att börja med mig, men det går inte särsilt bra haha. Egentligen skulle jag och alice börja gymma tsm, men det slutade med att det bara är hon som gymmar, jag vet inte gillar inte riktigt gym. Men dans, det vill jag verkligen nu. Har ångrat mig jätte mkt över att jag slutade, och att det blev så som det blev..  aiia, får väll försöka skaffa lite mod och börja kanske ?

oj vilket långt inlägg det blev haha! men hoppas ni har det bra. Nu ska jag nog kolla lite på tv, och kanske sova snart, om det nu går att somna haha. Men aiia ha det bra ialafall :) /kells♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0