ive got soul, but im not a soldier

ligger och tittar på ncis nu, fast har redan sett det avsnittet typ 2 gånger haha. Är inte det minsta trött, och måste upp senast halv 6 imorgon, vetitusan hur detta ska gå till :/

Får sån ångest, för hur jag är just nu, och hur det kommer bli till sommaren, vill verkligen inte ha det såhära. Men kan liksom inte fixa det, vet inte riktigt vad jag ska ta mig till .. äsh, måste sluta vara så negativ, vattendieten får börja nu.

aiia, nu ska jag se klart ncis, sen blir det kanske någon film om jag fortfarande är pigg, skriver mer i morgon när jag kommit hem från stan :) goodnight, sleep tight and dont let the bedbugs bite :D /kells♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0