i believe in you..

Kom hem från malmö arenan för en stund sen, gud vad man blir sugen på att åka skridsko.. Och att kunna åka så bra hade man ju inte sagt nej till, fast träning ger färdighet =D!  Men, Disney on ice var bra :)

Har ni haft en bra dag? Jag har det iallafall haha, endå :) Fast det är dem här kvällarna, när jag bara sitter hemma, ser på tv och sitter vid datan som jag bara börjar tänka en massa. Vet inte alls vad jag ska göra med mitt liv, vad jag ska bli? enda sen jag var liten har jag sagt att jag ska flytta till london, vilket senare blev till usa när jag var lite äldre och fick lite mer nys om omvärlden haha.. men iallafall, har alltid sagt det, sen jag var sådär 5 år, om inte mindre. När jag såg Grease och Cats, sjöng sångerna som jag trodde jag kunde utantill haha, och sa att jag skulle bli som dem. Sen växte man upp, och blev vadå? inte ett jävla skit. 16 år, 17 i juli och fortfarande ingen alls. Får sån ångest, visst är jag glad över allt jag upplevt och sådära, men det är inte som jag vill. ingenting blir som jag vill..

uff, jag får sluta upp med mina jävla tankar. det borde rankas som en sjukdom :) bye /kells♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0