090129

heyy :)
Såg ni Into the blue igår? Jag la mig i sängen ganska tidigt och såg en del av den faktiskt haha, älskar Jessica Alba, enda sen jag såg dansfilmen Honey har hon varit en av mina favorit skådespelare :) Hursom helst, jag somnade nog runt 11 igår haha. Var ritkigt trött, sen så började vi 8 idag, och började med matte haha.. det gick ju jätte bra, gjorde inte ett endaste tal hahaha.. För det mesta sitter jag bara och snackar på mattelektionerna, typ, en gång i veckan kanske jag räknar haha, endå är jag där man ska vara. höhö bravo kelly(Y) eller, just nu är jag faktiskt en sida efter, men endå, det tar jag igen nästa vecka.. :$

Hade ritkigt kul på svenskan, så var vi några stycken som satte oss i ett litet rum helt själva, ah som vi höll på. Were simply the best :)  höhö, självförtroendet(Y)



Sticker nog till bko lite senare, sen därifrån hem till pappa, så kommer kanske inte skriva förrens på måndag/tisdag då jag kommer hem igen. Men imorgon, så blir det Nova Lund med Marika, håll tummarna för oss. För vi hoppas hitta ett par skor, som vi letat efter ganska länge hahah!

Aiia, ni får ha det bra iallafall :) /kells♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0