090128

heyy.
Idag har det varit så jeffla roligt :), matten var ju absolut en av de roligaste lektionerna haha. stackars alice som måste sitta med mig :$ hahahaha<3 sen hade vi ritkgit roligt på rasterna, alltså så mkt som vi skrattar i skolan, finns nog inga andra som gör haha!

Efter skolan blev det snabbt hem, sen till stan med Marika, där vi letade efter skor och kläder. Tyvärr kom vi tomhänta hem, kom hem för typ 1½ timme sen haha. Ässh, på fredag sticker vi till nova lund, där dem dära skorna förhoppningsvis finns. Och kläder vet jag inte om jag orkar letar efter längre, får bara ångest haha..  Jag köpte iallafall 2 par, ritkigt söta skor till min lillasyster Molly, och hon blev alldeles tokig i dem haha :)


  
Bilderna är rätt så suddiga, för molly var så ivrig med att ta dem haha

Nu ska jag bara chilla, och se på tv kanske.. finns inget speciellt bra just nu. Men 21.45 börjar filmen Into the blue på kanal 6. Med i den är bla. Jessica Alba och Paul Walker, tycker faktiskt den filmen är riktigt bra, tror den är från typ 2005 eller något. Men om ni inte sett den än så är det ännu en film jag rekomenderar :)  Själv tror jag inte att jag ser den ikväll, har sett den så många gånger, och är inte på humör för den just nu faktiskt haha. Ska nog vänta tills NCIS börjar 23.20 eller kanske Scrubs som börjar 23.55. Får se sen hur det blir haha.

Oj vilket stor inlägg det blev haha.. aiia ni får iallafall ha det bra :) /kells♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0