090127

hejsan!
Igår kom Maria, och vi såg på en massa filmer, och satt vid datan. Vi hade endå ritkigt kul :$ Vi såg bla. The game plan, med The rock :D haha. Den va ritkigt bra, jag började böla och allt. Tycker verkligen ni borde se den, den har komedi, drama, kärlek, och sport :D ahh, gå och hyr den om ni inte redans ett den! annars missar ni något ritkigt bra :$

Idag vet jag inte ritkigt vad jag ska göra, kanske plugga lite? det hade behövts faktiskt.. fast orkar inte :/ Ska nog ut och springa ikväll, och sen ska jag nog gå och kolla på olympic som tränar. Vet inte riktigt om jags ka börja där eller inte, men är ritkigt sugen.. aiia vi får se hur det blir med den saken, skriver kanske senare :) /kells♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0