090125

Förra lördagen (den 17) så var jag hos min pappa, så skulle marika sova där. Men jag mådde ritkigt dåligt, o på kvällen så spydde jag.. Så mina föräldrar fick följa henne hem typ vid 11 eller något. Sen hela natten så låg jag och spydde, ett tag så vaknar jag upp på badrums golvet, av att linda&pappa hjälper mig upp, sen vid ett annat tillfälle så ligger jag ute i hallen, alltså gud vet så dåligt jag mådde.. Och höll på o kräkas hela natten, dagen efter så åt jag ingenting på hela dagen, det var nt förrens dagen efter som jag fick i mig lite yougurt.

Imorse, typ vid 7 så fick jag ett sms av Marika, att hon legat och spytt, så antaglgen är det jag som smittat henne, uff :/ krya på dig gumman!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0