090123

hellu..
Slutade halv fyra idag, en helt vanlig fredag. Efter skolan stack jag, marika, lisa och maria till söderkulla och snacka med fritidspedagogerna, om några frågor som vi ska redovisa på måndag i skolan, fun .. 

Ikväll kommer marika och sover här, o det ska bakas kladdkaka, köpas chips&choklad, fy vad kul vi ska ha :$ hahaha vi får nog hyra skräckfilm också, vet ni någon riktigt läskig :D? haha

Nu är jag ritkigt hungirg, åt lite fil i skolan, men har dt nt blitt haha. Fast inte lönt att äta något nu, när det blir middag typ om en timme haha. Är ritkigt sugen på att gå ut och springa, men det är fortfarande för kallt :/ I morse hade det tillochmed snöat! usch, nu kan det väll bara bli varmt? så man kan badaa och sola :D, oh vad jag längtar till sommaren..

nej nus ka jag städa hela rummet, bye /kells♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0