090121

hey!
idag fick vi sluta lite tidigare typ vid 1 kanske? kmr nt ens ihåg haha..men jag&marika stack direkt till bk på mobilia och åt pommes(A) Sen efter typ en timme eller något, så vandra vi vidare till stan, och gud så söta kläder vi hitta till Molly :$ Vi var bara tvungna att handla det, (ja, altså jag fick ju betala det hela men endå haha) Det blidde, en vit tröja med rosa rutor typ, ett par jeans, och en rosa tjocktröja, och det var så gulligt på henne :$ haha..



Iallafall, sen handla vi litta smink och sen efter 4 stack vi hem typ. Och sen har jag typ suttit här vid datan, och tv'n och lite sådära hela dagen. Är helt trött, och mitt huvud värker :/

Imorgon är vi lediga, har bara kvartsamtal kl. 2, så dt e ju najsprajs. Och sen ska jag iförsig till tandläkaren vid 11, men endå :d men nej, nu får jag nog hitta på något. är riktigt rastlös haha!

ha dt bra :) /kells♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0