090111

hajkaj!
Var som sagt och åkte skridsko igår, med Alice, Lisa, Maria & Marika. Hade ritkigt kul, Lisa ville nt åka, för hon har aldrig gjort det, och har inga skridskor, men hon fick pröva med alice, och gud så söt hon var haha! Det var inte lika kul som vi hade föreställt oss, för man t'nker ju på hur kul det var när man var liten haha! Men vi hade ganska kul endå, 3 små tioåringar lekte pett med oss, sen putta dem oss hela tiden :/ hahaha.

När jag kom hem vid 8 eller 9 ? kommer inte ens ihåg vad klockan var haha, iallafall så hade vi gäster. Så var liittte social mot dem, sen satte jag mig vid datan haha (A) När dem gått hem låg jag och titta på tv, fy vad trött jag var! Och min fot, som jag har haft ont i jätte länge blev ännu värre, men det är väll sånt man får ta antar jag xd haha.

Idag så ska jag iväg med min farbror, kanske timothy med? vet inte haha, men vi ska till den nya arenan och kolla på ishocky :) trääävligt (Y) Måste faktiskt gå och sminka, och ta på mig nu snart, men har absolut ingen ork till det :/ haha

Men ni får ha det så bra / kells♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0