090108

hejhej!
allt bra ? här är det toppen iallafall. Känner mig riktigt glad för en gångs skull :)
Lite tråkiga nyheter i skolan dock, vår bildlärare som gått bort, rip.
Annars har skoldagen varit skön, hade bara två lektioner, matte&jympa.
Sen stannade jag kvar ett tag med tjajorna, sen hem och handla mat, och laga plättor :$ hahaha, jag är världsbäst på det alltså!

Vid 4 stack jag och mammi till guldfynd i mobilia, skulle köpa en x-länks ring. Fast tyvärr så fanns det inte där, men dem ringde och det fanns en kvar på caroli city. Så vi åkte dit där, och som tur var så satt den perfekt :D Sen gick vi in lite snabbt i några affärer. Köpte bla. en fin tröja till min låtsaspappa thomas, som fyller år på söndag :)


blev lite småsaker till mig med, fastän jag inte har pengar till det haha!


.. och här har vi ringen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0