090107

hejhej
hur har er dag varit idag då :)?
själv har jag sprungit runt på stan med marika&maria.
Är så trött på alla kläder som finns i butikerna just nu,
visst kan man hitta lite fina kläder här och där, men
inte som förr :/ haha. kanske borde börja springa varje dag hah?

förresten, mina nyårslöften har jag inte sagt!
har ni några egna?
Mina går väll mest ut på att:
- Springa varje dag
- Inget chips&liknande
- loose 10 kg haha
alltså seriöst jag är patetisk, men endå haha

Imorgon börjar skolan, vilket börjas med en mattelektion 08.00 great!
kommer vara helt död, orkar inte gå upp 6 och fixa mig sen cykla till skolan.
det är alldeles för kallt :/ hatar vintern och kylan, ge mig värme liksom!


Marika, maria & kells

Ska nog måla mina naglar nu, men skriver lite senare ikväll, bye /kells♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0