- nothing like you

hey!
idag har det inte hänt något speciellt, var i skolan, sen stack hem till marika, sen efter det hänkad ejag henne när hon skulle ta spruta, thats it. Typ har inte gjort någonting idag, känner mig riktigt sjuk, typ feber eller något. borde nog ta tempen haha! fast får typ aldrig feber, så orkar nt leta fram den xd.

Nu ska jag nog snart tvätta av sminket o sådära, och hoppa ner i sängen och se på tv haha. är så sjukligt trött. Hela tiden, tycker jag. Igår la jag mig vid 11, vilket är mycket tidigare än vad jag brukar, sen gick upp vid 6. Så har ju endå fått sådär 7 timmars sömn, vilket borde räcka hah? aiia, nu ska jag gå och fixa ig, take care guys /kells♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0