singing my life with his words

häääy!
läste ut hela min svenskbok idag, congratz kells! Försökte även skriva den ena svensuppsatsen, men vet nt riktigt bvad jag ska skriva.. marika får hjälpa mig i morgon :$. I morgon blir det ritkig plugg dag. Får gå hem till någon och fixa vårt arbete ordentligt. För vi ska redovisa på typ tisdag :/ aiia, får hoppa det fixar sig.

Var och hämta ut biljetter till fredag, då jag&alice, maria, lisa&marika ska se fredagen den trettonde :$ haha, sen blir det hem till mig och hitta på massa sköj, sen sova här :). Sen på lördagen e det ju faktiskt alla hjärtans dag! hoppas ni får en bra dag :)

förresten, grattis till marika som tävlade hoppning idag! förstår mig nt ritkigt på allt, men typ hon blev 4 ena gången, och i den andra stoppa hon en gång och rev ett hinder. Och dt e första gången hon tävlar i den klassen :) bra gjort hun<3

Nu ska jag nog plugga, sen se på tv sen somna :$ haha ha det bra! /kells♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0