Save Me

Hejsan
Var som sagt på stan med maria&marika idag, lika kul som alltid :) Köpte inget speciellt, mascara, o hårspray bara. och ett par urgulliga uggsliknande inneskor till min lillasyster.


Efter stan så hänkade marika hem till mig typ 2 timmar. Och hon installera bla. Picasa 3 till mig. (ett gratis redigeringsprogram från google) Fast man ser ju på bilden ovan att jag fortfarande inte lärt mig haha. Får väll pröva mig fram lite senare :)

Såg också greys anatomy innan, 21.00 började det haha. ääälskar greys, christina yang är bäst :) eller vad tycker ni?

Nu ska jag nog luska ut vad jag ska ha på mig imorgon sen nörda mig vid mn/tv'n sen blir dett nattinatti för kellabella. Så skriver i morgon efter skolan, börjar 8.00 i morgon, med matte! ahh så jobbigt. Och ny lärare har vi också, fast hon är väll helt okej, men vår förra var ganska rolig ibland hahaahha.

Men men, sov gott :D /kells♥

Kommentarer
Postat av: Maria

hahah :) trevligt var det! ska ladda ner det nu :D

2009-02-26 @ 20:07:49
URL: http://uglypsycho.blogg.se/
Postat av: jezzo

Telescopic mascarorna är grymma =)

2009-02-27 @ 14:54:37
URL: http://jezzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0