no soccer

det blidde ingen fotboll för mig idag, men jag&marika gick dit o kollade :) riktigt svinkallt är det, längtar sååå mkt till sommaren!

Nu sitter jag bara vid datan, och försöker bli varm, är fortfarande helt frusen haha. måste egentligen typ läsa min svenskbok, har bara läst 5 korta kapitel, och ska ha skrivit två olika typ uppsatser, till nästa fredag. good luck kelly(y) aiia, man får väll kämpa på, blir väll plugg i helgen, för på torsdag har vi matteprov också, och det känns som om det kmr failas rejält där. måste seriöst börja plugga matte, men vem har ork till det egentligen? finns nog inget värre ämne..

idag börjar ncis 01.00 :/ och då ska jag sova. måste somna tidigt idag haha! får väll bli scrubs istl, som är 23.10 haha, lite tidigare iallafall :$

nej nu ska jag gå och ta på mig mina sköna hello kitty pyjamas shorts hahaha ha det bra! /kells♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0