*/ but im holding you closer then most

hejsan.
Gud som det snöar här i malmö, och jag som vill ha sommar nu! orkar verkligen inte med kyla o skitväder längre, vill bara ha sol och värme.. eller vad säger ni, hade det inte varit skönt ? ahah

Idag så provtränade jag i bko, och det bara snöade och snöade. fy helsike va kallt det blev! Men, det gick helt okej för att vara första träningen på sisådär över länge haha. Och stackars maria stod och kola på, haha<3 När jag kom hem så frös jag så sjukligt mkt att jag hoppa in i duschen och stod där i typ en halvtimme bara för o bli varm haha. Sen så tog jag på mig fullt med kläder, fryser faktiskt fortfarande lite hahaha!

Just nu tittar jag på mitt älskade NCIS, sen ska jag nog borsta tänderna och försöka sova, är ganska trött idag haha. hoppas ni haft en bra dag, trots det hemska snövädret haha. pusshay! /kells♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0