babysitter

häy häy & åter häy.
Åkte till trianglen och träffade maria vid typ 4. Sen har vi bara snackat och slappat och ja, allt möjligt skit. Sen så skulle min mamma&thomas iväg till några vänner, så då blev jag&maria barnvakt åt linus & molly. Men molly sov redan, och linus slockna i soffan haha, så det var inget ansträngande alls.

Nu har maria typ precis gått hem, så nu sitter jag helt ensam hemma. tur jag har vovven&kisen annars hade jag dött av räddhet ahhahaha. Hatar verkligen att vara ensam hemma, men känner mig trygg när vovven är här :$

Tänkte först sätta mig och skriva lite på uls-arbetet, men vet inte vad man ska skriva egentligen, så det blir väll film. Får försöka ta tag i det i morgon, ska även läsa ut min bok då. wish me luck(Y)

Aiia, hoppas ni haft en bra dag iallafall, ska nog se film nu, pusshay! /kells♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0